Робота над помилками

ВЧИМОСЯ ВИЗНАЧАТИ ЧАСТИНИ МОВИ В ТЕКСТАХ:
ІМЕННИКИ, ПРИКМЕТНИКИ, ДІЄСЛОВА.
А ДЛЯ ЦЬОГО ВИВЧІТЬ ПРАВИЛА:
1. СЛОВА, ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ НА ПИТАННЯ ХТО? АБО ЩО? ОЗНАЧАЮТЬ НАЗВИ ПРЕДМЕТІВ. ЦЕ ІМЕННИКИ.
НАПРИКЛАД:
ХТО? ДІВЧИНА, ПЕРЕХОЖИЙ, ВЕДМІДЬ, СЕРГІЙ.
ЩО? ДОШКА, МОЛОКО, ПЕРЕХІД, РАДІСТЬ.

2. СЛОВА, ЩО НАЗИВАЮТЬ ОЗНАКИ ПРЕДМЕТІВ, ВІДПОВІДАЮТЬ НА ПИТАННЯ ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ? ЦЕ ПРИКМЕТНИКИ.
НАПРИКЛАД:
ЯКИЙ? ВЕСЕЛИЙ; ЯКА? ЩАСЛИВА; ЯКЕ? РАДІСНЕ; ЯКІ? ЗДОРОВІ.

3. СЛОВА, ЯКІ НАЗИВАЮТЬ ДІЇ ПРЕДМЕТІВ, ВІДПОВІДАЮТЬ НА ПИТАННЯ ЩО РОБИТИ? ЩО РОБИТЬ? ЩО РОБЛЯТЬ? ЩО РОБИВ? ЩО ЗРОБИВ? ЩО БУДЕ РОБИТИ? ЩО ЗРОБИТЬ? ЦЕ ДІЄСЛОВА.
НАПРИКЛАД:
ЩО РОБИТИ? РАДІТИ; ЩО РОБИТЬ? ПРАЦЮЄ; ЩО РОБЛЯТЬ? МАЛЮЮТЬ; ЩО РОБИВ? СПІВАВ; ЩО ЗРОБИВ? ВІДВІДАВ; ЩО БУДЕ РОБИТИ? БУДЕ ЗБИРАТИ, ЗБИРАТИМЕ; ЩО ЗРОБИТЬ? ПОЇДЕ.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Уважним батькам